Sałatka na zdrowe śniadanie

Przygotowanie zdrowego posiłku nie musi zajmować dużo czasu.
Moja sałatka jest bardzo smaczna, prosta i szybka w przygotowaniu a przy tym ... dietetyczna!


Składniki na 1 porcję:
1/4 opakowania Mix Sałat
1 jajko - ugotowane na twardo
4 suszone pomidory (u mnie słoiczek z pestkami dyni)
1/3 małej cebuli.
grzanki czosnkowe  - garść
oliwa (ze słoiczka z pomidorami)

Przygotowanie:
Mieszankę sałat wkładamy do miski.
Suszone pomidory kroimy i razem z pestkami dyni wrzucamy do sałatki.
Dodajemy grzanki (ja kupiłam gotowe) i drobno posiekaną cebulę.
Jajko obieramy i kroimy na 4 części - układamy na wierzch sałatki.
Całość polewamy 1 łyżką oliwy z suszonych pomidorów i zajadamy :)

Podałam składniki na 1 porcję śniadaniową, ponieważ sałatkę najlepiej zjeść do 2-3 godz. po przygotowaniu, natomiast z zakupionych produktów spokojnie zrobicie ją dla 4 osób lub przygotujecie śniadanie na kolejne 3 dni.

Komentarze

Popularne posty