Ziemniaki w mundurkach z kurczakiem i marchewką

Ziemniaki w mundurkach, czyli ugotowane ze skórką - przygotowane w taki sposób zachowują więcej witamin ... a do tego chrupiące kąski z kurczaka i słodka marchewka ... smacznego!


Składniki na 3 porcje:
podwójny filet z kurczaka
6 młodych lub sałatkowych ziemniaków (małych o podobnej wielkości)
marchewka mini (mrożona - Hortex 450g)
1 jajko
bułka tarta
olej do smażenia
2 łyżki masła
sól, pieprz
przyprawa do kurczaka
koperek

Przygotowanie:
Filety umyj, oczyść z błonek i pokrój w kostkę.
Ziemniaki dokładnie umyj - wrzuć do garnka z zimną wodą i gotuj ok 30 min.
Na patelni rozgrzej masło i dodaj marchewkę - smaż ok. 10 minut.
W miseczce roztrzep jajko.
Filety posyp solą, pieprzem i przyprawą - maczaj w jajku i obtocz w bułce tartej.
Na patelni rozgrzej olej i smaż kawałki kurczaka na złoty kolor.
Gotowy obiad wyłóż na talerze, ziemniaki przekrój na połówki, posyp posiekanym koperkiem i zajadaj pyszny obiad :)

Uwaga: Danie szybko zmienimy na dietetyczne smażąc kurczaka na oleju kokosowym i bez dodatku panierki.

Komentarze

  1. Pysznie wygląda;) Fajnie, że ci się chce. Ja zastanawiam się nad cateringiem dietetycznym od https://www.kuzniazdrowia.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda apetycznie to fakt :) ja od kilku tygodni jestem na takim cateringu dietetycznym, tym od Ewy Chodakowskiej https://bedietcatering.pl/wroclaw/ . Jestem zadowolona bo posiłki są bardzo smaczne, ciągle jem coś nowego, nie chodzę głodna i chudnę :) taka zbilansowana dieta sprawia, ze człowiek nie ma potrzeby by sięgać po słodkie a zawsze miałam z tym problem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty